Datart a Eta jsou opět Nejdůvěryhodnější značky

Martina Žáčková, Tisková mluvčí skupiny HP TRONIC
18.11.2021

Značky skupiny HP TRONIC opět potvrdily vysoké renomé v očích zákazníků. V tradiční soutěži Nejdůvěryhodnější značka 2021 ovládl Datart svou kategorii Prodejci elektra. Eta pak již pošesté obhájila prvenství v kategorii Malé domácí spotřebiče.

Prestižní ocenění převzali při slavnostním vyhlášení výsledků soutěže 11. listopadu v Praze generální ředitel HP TRONIC Daniel Večeřa a obchodní ředitel společnosti ETA Daniel Nový. Nejrozsáhlejší nezávislou anketu již posedmé uspořádala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen.

Datart v kategorii Prodejci elektra poprvé zvítězil v roce 2020, kdy sesadil z první příčky Alzu. Letos své prvenství obhájil. „Upevnění pozice důvěry nám udělalo velkou radost. Jsme rádi, že se naše interní hodnoty, na kterých značka Datart stojí, promítají ven do vztahu se zákazníky. Jejich důvěra je pro nás zásadním pilířem, který dlouhodobě a trpělivě budujeme,“ uvedl k tomu Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC.

Značka ETA obhájila prvenství dokonce již pošesté za sebou. První místo v kategorii malých domácích spotřebičů si drží již od roku 2016. „Některé tradice jsou velice milé a současně zavazující. Mezi ně již šesté ocenění Nejdůvěryhodnější značka malých spotřebičů v řadě nepochybně patří. Je pro nás potvrzením toho, že naše úsilí v budování značky ETA je úspěšné v očích těch nejdůležitějších – koncových spotřebitelů a současně velkou motivací a závazkem pro celý ETA tým i do budoucna v našem úsilí naplno pokračovat,“ dodal Daniel Nový, obchodní ředitel ETA a.s.

Nejdůvěryhodnější značka je nejrozsáhlejší nezávislou anketou mezi spotřebiteli v České republice, která se zaměřuje na důvěru ve značku v různých odvětvích podnikání. Společnost ATOZ Marketing Services průzkum uskutečnila ve spolupráci s výzkumnou agenturou Nielsen na vzorku 4 000 českých spotřebitelů. „Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 80 kategoriích přes 700 značek, které jsou nominovány automaticky na základě prodejů. V každé kategorii může být nejdůvěryhodnější pouze jedna značka. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečné silné a důvěryhodné,“ uvádí Lukáš Matějka, manažer marketingové skupiny pořádající společnosti Atoz Marketing Services.