DATART & ETA jsou stále nejdůvěryhodnější značky

Petra Psotková, Tisková mluvčí značky DATART
15.11.2023

Značky skupiny HP TRONIC opět potvrdily vysoké renomé v očích zákazníků. V tradiční anketě Nejdůvěryhodnější značka 2023 DATART počtvrté ovládl svou kategorii Prodejci elektra. ETA pak již poosmé obhájila prvenství v kategorii Malé domácí spotřebiče. Prestižní ocenění převzali v Praze ve čtvrtek 9. listopadu na slavnostním galavečeru v prostorách České národní banky manažer konceptu prodejen DATART Jan Horák a obchodní ředitel společnosti ETA, a.s. Daniel Nový.

Ankety se zúčastnilo 4000 spotřebitelů, kteří hodnotili přes 800 značek v 94 kategoriích. Již devátý ročník ankety organizovala společnost ATOZ Marketing Services ve spolupráci s výzkumnou agenturou NIQ.

Ocenění si velmi vážíme, zejména v dnešní nestabilní době. Jsme rádi, že jsou to právě spotřebitelé, kteří takto vysoce hodnotí důvěryhodnost DATARTu. To nám potvrzuje, že náš dlouhodobý přístup s jasnou orientací na zákazníka a naplňování jeho potřeb je správný. Ocenění je pro nás také závazkem, abychom v nás vloženou důvěru obhájili a naše služby nadále zlepšovali,“ říká Daniel Večeřa, generální ředitel skupiny HP TRONIC.

Zákaznická spokojenost s nabízenými produkty a službami je oblast, na níž se DATART dlouhodobě velmi pečlivě zaměřuje. S využitím sofistikovaných automatizovaných systémů ji detailně sleduje a na denní bázi vyhodnocuje.

„Jsme velmi rádi, že nás zákazníci oceňují, a věříme tomu, že i při nástupu nových prodejních formátů „marketplace“ na český trh, kde prodejce může být prakticky kdokoliv, jsme pro zákazníka důvěryhodný, jasný a čitelný prodejce, který má definované postupy a pravidla. Zákazník se na nás může vždy v případě problémů obrátit a „nespálí se“, ať už při nákupu drobného příslušenství, tak při nákupu drahých spotřebičů do domácnosti. Je zřejmé, že DATART v této době těží z loajality zákazníků – jak v on-line světě, tak v kamenných prodejnách, kam spotřebitelé stále častěji přicházejí a oceňují kvalitu, spolehlivost, poradenství a dobře nastavené služby. To se pak projevuje v posílení důvěry ve značku a hodnoty, které reprezentuje. Také proto si vyjádřené důvěry zákazníků v podobě tohoto ocenění velmi vážíme, komentuje František Mikoška, obchodní a marketingový ředitel DATART.

Značka ETA obhájila prvenství dokonce poosmé za sebou. První místo v kategorii malých domácích spotřebičů si drží již od roku 2016!

„Osmička provází značku ETA v průběhu celého letošního roku. Slaví své 80. narozeniny, takže vítězství v anketě Nejdůvěryhodnější značky 2023 je vlastně takovým oceněním za každou dekádu jejího působení na českém trhu. Toto ocenění jsem měl tu čest pro značku ETA převzít v rámci galavečera v Praze již poosmé za sebou. Je to úžasný pocit! Velmi si jej vážíme, neboť jsme ho získali na základě seriózního průzkumu mezi těmi nejdůležitějšími – našimi zákazníky. Všem patří velké poděkování a současně také náš závazek, že pro ně budeme dělat to nejlepší i do následujících let, desetiletí, …,“ dodává Daniel Nový, obchodní ředitel ETA a.s.