Marketér roku 2020: DATART získal ocenění za kampaň

Eva Kočicová, Tisková mluvčí značky Datart
13.10.2021

Reklamní kampaň naší značky DATART se těší nejen příznivé odezvě u zákazníků, ale oceňují ji také odborníci. V rámci 16. ročníku soutěže Marketér roku převzala marketingová ředitelka DATARTu Lenka Mastešová prestižní ocenění Duhový delfín „za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky“.

Soutěž Marketér roku organizuje Česká marketingová společnost, která tak každý rok odměňuje nejlepší a inovativní marketingové počiny a osobnosti v České republice. Výsledky byly vyhlášeny ve čtvrtek 23. září v Praze

„Nominace mě velmi potěšila a získané ocenění pro mne a mé kolegy z kreativního marketingového týmu je příjemnou zpětnou vazbou k dlouhodobé práci s budováním pozitivního vnímání značky,“ komentovala udělení ceny Lenka Mastešová.

Páteří oceněného kreativního konceptu značky DATART jsou obrazově bohaté reklamní spoty ze světa hor a galaxie, které vznikly ve spolupráci marketingového týmu DATARTu s agenturou WMC Grey a společností Punk Film. Reklamní spoty se vysílají na televizních kanálech od října loňského roku. Výsledky průzkumu vnímání reklamy, který zajistila agentura FOCUS – Marketing & Social Research, ukázaly nejvyšší zaznamenání reklamy DATART od roku 2005, kdy se ukazatel začal sledovat.